درد دارد...

درد دارد...
وقتی فقط می شود
از دور تو را بوسید
در آغوش کشید
بویید
عاشقت بود
اینها همه خوبند...ولی درد دارند



نظرات شما عزیزان:

samaneh
ساعت10:32---16 شهريور 1394
خسته ام از روزگار از چهره ام معلوم نیست؟
خنده ام مصنوعی است،این واقعامعلوم نیست؟
آدمی شادم میان دیگران،اما چرا
اشک چشمانم ولی ازدیدشان معلوم نیست؟
شعرهاوجمله هاشیرین برآید ازدلم
این همه تلخی،چراشیرینی اش معلوم نیست؟
خسته ام ازگریه از نزدیک بودن های دور
التماس چشم هایم بازهم معلوم نیست؟
باشد..عادت میدهم دل راولی ای روزگار
رحم وانصافت کجا رفته؟چرامعلوم نیست؟
صبرکردم،صبرخواهم کردزین پس بازهم
این صبوری وتحمل تابه کی؟ معلوم نیست؟
تابه کی پنهان کنم این دردهارا؟ خسته ام
خسته ام از خستگی هایم خدا!معلوم نیست؟
"دردم ازیار است" آری حافظا..اماببین
من کجا؟ یارم کجا؟ درمان کجا؟ معلوم نیست!


فرشته
ساعت9:43---9 مرداد 1394
سخت است
وقتی میبیبنم،او هست
من هستم
اما قسمت نیست...


sanaaaaaaaa
ساعت16:04---5 مرداد 1394
پس من لینکیدمت.
خوش حال میشم توام منو لینک کنی.
راستی چرا پست ها یه دفه غمگین شدن؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: ممنونم عزیز دلیل خاصی نداره هر روز یه انفاق هر روز یه حال


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: عاشقانه ای برای تو ، ،

تاريخ : دو شنبه 5 مرداد 1394 ا 8:0 نويسنده : رضـــــــــا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.